Thursday, March 8, 2012

Πηγές έμπνευσης


Λατρέυω το πράσινο χρώμα. Με ηρεμεί, όπως το μπλε ηρεμεί κάποιους άλλους.






Πάντα μου τραβάει την προσοχή, παντού. Ειδικά στη φύση.






Η Ολλανδία είναι μια καταπράσινη χώρα, γεμάτη από κάθε πιθανή απόχρωση του πράσινου, ιδιαίτερα κατά την άνοιξη και το καλοκαίρι.






Παρ' όλ' αυτά, κατάφερα να βρω το πιο ζωντανό, το πιο ζωηρό και φωτεινό πράσινο χρώμα μέσα στο καταχείμωνο. Στα τέλη του περασμένου μήνα, σ' ένα δάσος, στη Χάγη.






Πιο πράσινο κι απ' το πράσινο.

Ένα πάρκο γεμάτο πράσινους γίγαντες.






Θα μοιραστώ μαζί σας σύντομα μια σούπα που την χαρακτηρίζει το πρασινωπό της χρώμα.






Εντωμεταξύ, παραμείνετε πράσινοι. Και δεν εννοώ από ζήλια.






Πατήστε τα links

για να δείτε την ομορφιά του μελιού,

να ακούσετε τον ήχο ταράνδων,

να δείτε τη δουλειά ενός Έλληνα φωτογράφου,

και για ν' ακούσετε το κομμάτι που ακούω ξανά και ξανά τον τελευταίο καιρό.


Προηγούμενα: Πηγές έμπνευσης (Νοέμβριος 2011)


6 comments:

  1. Τώρα τα βλέπω όλα πράσινα κι εγώ....(κ λίγο από ζήλια!!) υπέροχες φωτογραφίες!!! Καλό ΣΚ!

    ReplyDelete
  2. Μου αρέσουν πολύ οι πηγές έμνευσης σου,ειδικά το κομμάτι στο βίντεο της Ashley Rodriguez..Νομίζω πως είσαι ευαίσθητη ψυχούλα..Όλγα

    ReplyDelete
  3. Μάγδα μου με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη ως προς το πράσινο! Είναι το αγαπημένο μου χρώμα, αυτό που με ηρεμεί και με γεμίζει ελπίδα και αισιοδοξία!
    Οι φωτογραφίες υπέροχες, αυτοί οι πράσινοι κορμοί άκρως εντυπωσιακοί!
    Φιλιά πολλά, καλό ΣΚ!

    ReplyDelete
  4. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου και η ανάρτησή σου!!

    ReplyDelete
  5. Όμορφες εικόνες, εξαιρετικοί οι σύνδεσμοι.

    ReplyDelete
  6. Πηγη εμπνευσης για μενα αποτελει η οικογενεια και οι φιλοι μου καθως αναλογα με εκεινους φαντασιωνομαι πιατα και γευσεις!Αυτο που ηθελα να σου πω ειναι το ποσο παραξενο ειναι, το οτι σε εχω σχεδον καθημερινα παρεα μου στην κουζινα μου!Σε χαζευω, σε συμβουλευομαι και σε αντιγραφω!! και αυτη τη στιγμη σου γραφω πινοντας καφε και τρωγοντας ενα πιτακι σου("τσιμπολογηματα")!

    υ.γ. το βιντεο με τους ταρανδους πραγματι μαγευτικο!οπως και οι φωτογραφιες σου!

    ReplyDelete